Top 6 trendów projektowych, w 2022 roku
2021 był wylęgarnią kreatywności. Ukojeni subtelnymi paletami kolorów i zainspirowani ekologicznymi markami,
Oto sześć trendów w projektowaniu graficznym, których nie możemy się doczekać w 2022 roku.
Opowiadanie wizualne
Opowiadanie historii ma kluczowe znaczenie dla dobrej marki. Marki muszą jeszcze ciężej pracować, aby zaangażować odbiorców i aby było to autentyczne, co sprawia, że opowiadanie historii o naszych produktach jest ważniejsze niż kiedykolwiek. Musimy wyjaśnić, w jaki sposób są one wytwarzane, skąd pochodzą, a następnie co jako firma robimy, aby wziąć pod uwagę nasz wpływ na te produkty.
Jak jednak opowiedzieć tę historię? Marki coraz częściej polegają na obrazach, aby dzielić się swoim przesłaniem i nie bez powodu. Ludzie mogą przypomnieć sobie 65% treści wizualnych, które widzieli, nawet trzy dni później, podczas gdy tylko 16% czytelników przyjmuje treść słowo po słowie. Jedno zdjęcie jest warte tysiąca słów, więc po co pisać to, co możemy pokazać?
Wizualne opowiadanie historii może przekazywać narracje w niezapomniany sposób, od wyjaśniania pojęć po prowadzenie ludzi przez historię Twojej marki. Treści wideo, infografiki, komiksy, fotografia… Każde medium ma swoje mocne strony. Zidentyfikuj najlepsze dopasowanie do swojej narracji i spróbuj.