McDonald, marketing G-CTRT8WTHGK

+48 500 310 980

Ten marketingowy chwyt McDonald's jest totalnym geniuszem





Zgadza się, w akcji PR McDonald's przejął drogi pośrodku słynnego Złotego Trójkąta w Kuala Lumpur. Marka fast-foodowa przekształciła przejścia dla pieszych tak, by wyglądały jak wielkie frytki McDonalda – i to jest genialne. Podoba Ci się ten marketingowy chwyt? Koniecznie sprawdź nasze zestawienie najlepszych przykładów reklamy na billboardach

Mcdonald





(Źródło zdjęcia: Adsoftheworld/McDonald's)





        (Źródło zdjęcia: Adsoftheworld/McDonald's)

Agencja reklamowa Leo Burnett Malaysia wymyśliła przejście dla pieszych z motywem smażenia. Ale wygląd to nie tylko sprytny chwyt, który sprawi, że potencjalni klienci będą ślinić się z ust – projekt świętuje również 40. rocznicę pierwszego w historii McDonald's, który został otwarty w Malezji w 1982 roku. 



Przygotwanie frytek zajeło ponad siedem miesięcy ale rząd Malezji ma nadzieję, że to się opłaci, ponieważ stanie się to pułapką turystyczną na Instagrama w stolicy. Ten dziwaczny przejście dla pieszych przypomina mi przejście dla pieszych 3D na Islandii , które zostało pomalowane tak, by wyglądało, jakby unosiło się w powietrzu. 

Przejście dla McDonalda











          Przejście dla pieszych McDonald's prowadzi bezpośrednio do pierwszego McDonalda w Malezji(Źródło zdjęcia: Leo Burnett Malaysia/McDonald's)



To nie pierwszy raz, kiedy widzieliśmy, jak McDonald's robi wszystko, co w jego mocy. Kilka tygodni temu norweski McDonald's opublikował serię genialnie nieapetycznych reklam prasowych W październiku przyjrzeliśmy się genialnym reklamom prasowym McDonald's na Halloween.


Funkcja dostępna tylko dla zalogowanych.