Zgadza się, w akcji PR McDonald's przejął drogi pośrodku słynnego Złotego Trójkąta w Kuala Lumpur. Marka fast-foodowa przekształciła przejścia dla pieszych tak, by wyglądały jak wielkie frytki McDonalda – i to jest genialne. Podoba Ci się ten marketingowy chwyt? Koniecznie sprawdź nasze zestawienie najlepszych przykładów reklamy na billboardach
(Źródło zdjęcia: Adsoftheworld/McDonald's)
Agencja reklamowa Leo Burnett Malaysia wymyśliła przejście dla pieszych z motywem smażenia. Ale wygląd to nie tylko sprytny chwyt, który sprawi, że potencjalni klienci będą ślinić się z ust – projekt świętuje również 40. rocznicę pierwszego w historii McDonald's, który został otwarty w Malezji w 1982 roku.
Przejście dla pieszych McDonald's prowadzi bezpośrednio do pierwszego McDonalda w Malezji(Źródło zdjęcia: Leo Burnett Malaysia/McDonald's)
To nie pierwszy raz, kiedy widzieliśmy, jak McDonald's robi wszystko, co w jego mocy. Kilka tygodni temu norweski McDonald's opublikował serię genialnie nieapetycznych reklam prasowych W październiku przyjrzeliśmy się genialnym reklamom prasowym McDonald's na Halloween.