5 prostych zasad projektowania graficznego
Potężny projekt może stworzyć niesamowite możliwości dla Twojej marki. Jako mała firma, tworzenie materiałów marketingowych jest kluczem do świadomość marki i w docieraniu do nowych klientów. Ale kiedy zarządzasz firmą liczne obowiązki, mogą spowodować zaniedbanie nauki podstaw projektowania graficznego. Może to być jedna z tych rzeczy, które zostaną zepchnięcie na z twojej listy rzeczy do zrobienia.
Hierarchia jest kluczowa
★Ocena ważności każdego elementu jest niezbędna do stworzenia potężnego projektu. Cel: sprawić, by najważniejsza informacja w Twoim projekcie była jak najbardziej widoczna. Wyprzedaż, wydarzenie, premiera lub inna okazja, którą promujesz, musi się wyróżniać. Twoja marka powinna być rozpoznawalna, ale niekoniecznie musi być najważniejszym elementem projektu. Jeśli chodzi o wykonanie, hierarchia w projektowaniu graficznym przekłada się na wybór rozmiaru, kolorystyki i rozmieszczenia.
Na przykład, jeśli projektujesz plakat na festiwal, chcesz, aby nazwa festiwalu była widoczna w widocznym miejscu wraz z nagłówkami. Zauważysz, że w niektórych przypadkach headlinery są nawet większe niż na festiwalu, ale zwykle mają inny kolor lub czcionkę, aby odróżnić „markę” od kluczowych punktów sprzedaży (zespoły). Pozostałe informacje, takie jak data i lokalizacja, powinny być łatwe do znalezienia na pierwszy rzut oka, a cena i dane kontaktowe mogą być mniejsze, ponieważ są to informacje drugorzędne.